torstai 29. maaliskuuta 2012

panfu kisa..

Moi! Nyt on luvassa ensinmäinen kisa.
 Eli! Ensinmäinen panfu pandubloggerini (Ensinämäinen,)

Kisa................

Kuka, Asuskelee luolassa, ja missä paikassa sielä.

=D Sanoisin vain että tämä un Uber helppo!

Mutta, Mä ehkä pääsen tänää korjauksesta, Sinne Blogi haastatteluu...

Jahhas, Tänään oli koulun syntymäpäivä... =D Rakennus valmiutumis päivä..
Vuhhuh, Koko kuolu, Pääsi telkkaa.... Paitsi mä ♣♣    oikeastaan, Mulla on telkkarissa olemisen kammo. Siksi mua ei otettu sinne. Mutta! Kouluun tuli uus tyyppii (Poika) Ja.... Se................Oli...............SUber.................Ihana! ♥ ♥ Muttta, En kerro sitä enenpää.... Kuitenki, Laittakaa kommentteihi vastaus.. Voittaja saa yllärit, Mä mietin ♦♦ siihen asti. 

Voitteko myös kertoo mulle hyviä vinkkejä tähä blogiin... 8) Paras vinkin antajakin saa lahjan.

Tassuttain: Nelli181

Pss, Nyt tiedän minkä yllärin annan! Rakkaudella tassuttelut: Kerran vielä: Nelli181

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti