perjantai 30. maaliskuuta 2012

Uusi tauko.

Moikka!

 Hmps, Olen taas järkkäämässä taukoa. Taip, Ainaki siihen asti, Kun joku heilauttaa kommentiin kisaani.
XD Onhan panfussa sentään hauskaa! Etten loppausta yritä. En todellakaan! Koska panfussa on kaikkea kivaa =) Tehtäviä, ja pääsiäisyllätyksiä... Kaiken laista hauska. Puolestaan pääsiäisyllätyksen puoleen.

Siis.. Proffa on kehittäny meille. (Ubs!) Ehheh, Ei mitää... Niin Proffa on kehittänyt meille jättiläis pääsiäismunan, o.O Brh jos hankitte marsuja nii hankkikaa korvatulpat.. =D 

Juuh, AUz! Kovaa mekkalaa marsuilta. 

Mutta, Mihin jäinkään.....
Niin.

Proffasta.. Pääsiäismunassa, On enään hiukkaisen värittämistä.

Ohhoh, Sitten tulee, Pääsiäisyllätys.... Ja ylihuomenna on aprillipäivä.

Muutes, Heittäkää tähän menneeseen, Kaikki kalvali (Talvi) Vaatteet poijjes. Mulla on panfussa, Sellane jännä puku. Musta pikku hattu, pöyheä tukka, Lasit joissa ei ole linssiä. T-Paita ja siihen liittyvä housut.

Aaumusta asti lähen jo pyörällä kouluun. 8) Todella lämmintä. Yms, En viitti lopettaa ku pidän taukoa.. On liikaa kerrottavaa.
Arvatkaa mitä! Kamarian pääsäisyllätys: En ole vielä saanut yllätystä =( Mutta, tiedän kyllä mikä ylläri sieltä tulee.. Nimittäin.... En kerro sittenkään! mutta voin sanoa, Että se on todella sde Yms, Kaikki on mun mielestä söpöä. Olen kattokaas eläin Fani! Rakastan eläimiä kauheasti! Ne on nii lutusia.
   Esim... Koira, Kissa, Marsu, Linnut, Ja kaiken laiset.
Oottakaas, Mun serkku haluaa kirjoittaa blogiani.

Moi! Olen panfussa, Elinä2706 Nelli käy välillä tyypilläni luvallani, Jos hänellä on bannit.
Kuten tällä hetkellä en tajua, Hänellä on aina bannit. Vaikka sanoisi moi! Ööh, Esimerkkii =D Ehhhehheh. 
Mutta, En saa tehdä blogia. Mutta, Olen saanut luvan kirjoittaa Nellin blogia. Joten olen myös blogin kirjoittaja. Nelli pitää taukoa, Mutta minä en. Kirjoittelen täälä sillointällöin. Tietty aprillipäivänä. m

Nhhh, Moikka! 

Tassuttain: Elina2706 ja Nelli181 


Moikka munkin puolesta, Niin, Elina tulee sitten blogini kirjoittajaksi.  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti