tiistai 20. maaliskuuta 2012

2012 ystävää panfussa!

Moiij!

Arvatkaa mitä, Olen saanut ystäviä jopa 2012 Kaveria, Aika moinen sattuma, Koska vuosi luku on sama. 2012 Olen kuuluisa ystävyys mestaruudesta... o.O Onhan sellasia hyviä kamuja, Joilla on jotai 2390 tai jopa enemmän. o.O Mutta jos ette usko että minulla, On 2012 kaveria. Niin Tässä näette panfussa! Kaverit tietty... XD Muttah, Nyt Uusiin aiheisiin.

Panfussa ei ole enään huomenna lunta. Kaikkihan tietävät sen? XD.

On paikkoja, Kun menee panfuun, Niin turha kuvitella että olette yksin. Koska tänään oli hieman murheellinen päivä panfussa, Mutta kaverit aina auttaa. :) Kaverit ovat maailman parhaita! Onhan teidänkin mielestä? Minun ainaskin.....

(:

Panfuun on tulossa, Hieman uusiakin juttutja, Tiedän sen. Vaikka ei varmaan lähipäivinä, Koska juurihan Panfun-Kirjoitukset  ja toiminto/Panfun ala osan. Niin ovat muuttuneet, Siitä ei ole kauaa aikaa. Jotakin 9-10 kuukautta..... Okay,  2-3 Kuukautta. :D   Ei, Ny nii kauan, XD 9-10 kuukautta, Mitä höpisen?? ´´Ette näköjään tiedä´´ Kun en tiedä omista jutuita, Niin ette te varmaan minusta tiedä paljoa mitään. Vaikkapa se et oon kaverinne tai joku muu panfu-tuttavanne. :D Onhan se myös kivaa, Jos tietäisitte minusta... Panfu-Tyypistäni! Enenmän. ;) Kattokaas, Oikean ikän, Oikean tyypin nimi. Ja Niin edelleen. Mitäh? Mitäh? Mitäh? Haluatko tietää sen oikean panfu-tyypin nimen, Oikeastaan sen tarinan? Ööh, Sorry, Pitkä juttu.... :D  1. Outo juttu.

2. Se oli hävettävä juttu.

ja.

3. Juttu on pitkä ja kiusallinen minulle.

Siksi en haluaisi juuri nytten sanoa sitä,


Tassuttain: Nelli181


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti