maanantai 19. maaliskuuta 2012

Panfuilua, Ja Kivät jutut kamujen kanssa.

Moij! Tänään oli hauska päivä, kuten ennenkin o.O Sattumalta Tille oli panfussa. Sinne kerääntyi ja kerääntyi, Tillen kavereita ja minä olin ensinmäinen kaverin löytäjä. Muahahhahhahhahhaa, Minä otin kuvan, Kun... Ei mitään :D Näytän sen kuvan,

Anteeks _Anne_ Jos pikkuse nolottaa, :-( Ei ollu tarkotus, Siä vaa juuri.... Jatketaan, :)

Onhan panfussa kaiken laista  tähän menneessä tapahtunut, Varsinkin tänään kun Tilsku tuli panfuun! Suoraan kauneuksien luololaan! :D (Kauneus salonkiin) Mööh! Tillen, Piti sitte tunnin tai kolmenkymmenen min. Päästä lähteä, Muttah ainakin saatiin jutella ja kaikki saivat mestari bloggarin leikki puheisiin jotain. Koska maahan kutsuu päällensä Tillervo panfu bloggaajaa.  Ainakun Tillervo on panfussa, Niin minä olen panfussa, Tillervo on panfun super ilon tuoja. Hihhihj :D

Muutenkin panfussa oli kiva päivä. Pääsin leikkimään kamujen kanssa ja tänään oli enemmän panfuttamis pandoja, Kun yleensäkkin. o.O Hmm.. Kyselin kaikilta auttaisiko postauksessani. Kyllähän ne auttoivat :)  Mutta, En saanut hyvää postausta aikaiseksi                                                                             




Koko ajan vain tuota tyhjentämistä. :-( Mutta loppujen lopuksi kavereitteni ansiosta, Keksinkin tämän :D Tassuttain: Nelli181

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti